Jurering

Enkel handelszaken (horeca en/retail) met een positieve waarderingscore kunnen inschrijven voor de Awards. Nadat we uw inschrijving hebben ontvangen en u uw lidmaatschap (waarvan u een nota toegezonden krijgt) hebt voldaan, gaat de officiële jurering van start (vanaf uw inschrijvingsdatum tot 15 oktober).

Een totaalscore van 100 punten zijn te verdienen op de juryitems.

Volgende klantvriendelijkheidcontroles worden uitgevoerd :

Waarderingscijfer

Voorselectie en uitvoeringstoetsen door marketingbureau.

Controle van de bedrijfswebsite (beoordeling IT-management)

Uitnodigend, functioneel, commercieel, klantvriendelijk in gebruik. Indien géén website voorhanden volgt er een Facebookcontrole en/of een extra Second Mystery Call.

Analyse antwoorden op de ingezonden vragenlijst

Beoordeling door bedrijfspsychologe.

Een anonieme Klant-Mystery Call

Uitgevoerd door een klantgericht callcenter.
Verbale klantvriendelijkheidstest: Hoe welkom ben ik aan de telefoon?

Een anonieme Second Opinion Call

Uitgevoerd door een tweede professioneel callcenter.
Tweede test en controle van verbale communicatie en informatie aan de telefoon.

Een anoniem bezoek aan uw zaak

Uitgevoerd door een Mystery shopper/klant.
Praktijktoets: Hoe wordt de klant behandeld uit oogpunt van de klant?

Een bezoek van een professioneel juryteam aan uw zaak

Aangekondigd bezoek op afspraak. Het jureringbezoek is gepland tussen 1/6 en 15/10.

Een deelnemer is pas genomineerd indien de handelszaak een totaalscore heeft behaald van min. 8/10 over de ganse lijn.
Elke deelnemer (genomineerd of niet) ontvangt een auditrapport met hun resultaten.
Met de pro’s en contra’s kan u bijschaven waar nodig!

In samenwerking met de volgende marketingbureaus:

partner-one2be

partner-vinddevis

partner-rpx

partner-epicurus

Menu