Jurering

Een totaalscore van 100 punten zijn te verdienen op de juryitems.
Volgende klantvriendelijkheidcontroles worden uitgevoerd :

1. Controle van de bedrijfswebsite en sociale media (website en Facebook/Instagram gebruik)

Uitnodigend, functioneel, commercieel, klantvriendelijk in gebruik van website en sociale media. Indien géén website voorhanden volgt er een Facebookcontrole en/of een extra Second Mystery Call (beoordeling IT-management).

2. Analyse antwoorden op de ingezonden vragenlijst

Beoordeling door bedrijfspsychologe samen met de juryvoorzitter.

3. Een anonieme Klant-Mystery Call

Uitgevoerd door een klantgericht callcenter.
Verbale klantvriendelijkheidstest: hoe welkom ben ik aan de telefoon?

4. Een anonieme Second Opinion Call

Uitgevoerd door een tweede professioneel callcenter.
Tweede test en controle van verbale communicatie en informatie aan de telefoon.

5. Een bezoek van een professioneel juryteam aan uw zaak

Aangekondigd bezoek op afspraak. U hoeft zich niet te verplaatsen!

Nominatie en auditrapport

Een deelnemer is pas genomineerd indien de handelszaak een totaalscore heeft behaald van min. 80% over het totaal van de 5 jureringspunten (zie hierboven). Elke deelnemer (genomineerd of niet) ontvangt een auditrapport met hun resultaten. Met de pro’s en contra’s kan u bijschaven waar nodig!

In samenwerking met de volgende marketingbureaus: